Zo daar ben ik dan weer!!
Bijna 3 weken niets van mij gehoord. De eerste week zat ik dus in Turkije, week 2
moest ik weer bijkomen van alles en druk geweest met werken in Hattem met de selfservice
en week 3 werd ik ziek.
Ik wil jullie allemaal bedanken voor de reacties op mijn vakantie.
Het was heerlijk. De hele week bijna 27 graden gehad en aan het strand gelegen en getennist.
Heerlijk eten gehad en het hotel was zo ontzettend mooi, ik heb mijn ogen uitgekeken.
En natuurlijk veel lol gehad!!!
En met het tennistoernooi weer een reischeque gewonnen voor volgend jaar.
Alleen dit is maar 25 euro (jammer he)
Maar nu moet ik er weer tegenaan. Weer verder met mijn 23 dingen!!!