Zo daar ben ik dan weer!!
Bijna 3 weken niets van mij gehoord. De eerste week zat ik dus in Turkije, week 2
moest ik weer bijkomen van alles en druk geweest met werken in Hattem met de selfservice
en week 3 werd ik ziek.
Ik wil jullie allemaal bedanken voor de reacties op mijn vakantie.
Het was heerlijk. De hele week bijna 27 graden gehad en aan het strand gelegen en getennist.
Heerlijk eten gehad en het hotel was zo ontzettend mooi, ik heb mijn ogen uitgekeken.
En natuurlijk veel lol gehad!!!
En met het tennistoernooi weer een reischeque gewonnen voor volgend jaar.
Alleen dit is maar 25 euro (jammer he)
Maar nu moet ik er weer tegenaan. Weer verder met mijn 23 dingen!!!
Ben jaloers : 27 graden; hoe durf je het te schrijven ;-)
BeantwoordenVerwijderenHeb dus van ellende vanmiddag maar ff onder de zonnebank gelegen ...
Maar fijn dat je het zo goed naar 't zin heb gehad !
Ik kan me voorstellen dat je het er even in wilt wrijven voordat je een inhaalslag moet maken :)
BeantwoordenVerwijderenFijn dat je het zo goed hebt gehad Diny!
BeantwoordenVerwijderenEn nu langzamerhand weer "back to reality" ...
Welkom thuis in de realiteitswereld.Lekker bruin kleurtje gekregen? Is het voor herhaling vatbaar?
BeantwoordenVerwijderenNou ben ik toch wel reuze benieuwd hoe manlief de vliegreis ervaren heeft.
€ 25,00 je had toch maar weer mooi wat niet iedereen kan dat zeggen en "wie het kleine niet eert, is het grote niet weert". Ben je weer wat opgeknapt?
drienie
Fijn weer wat te lezen van je.
BeantwoordenVerwijderenWe gaan vrijdag weer gezellig aan de slag.
groetjes
Margriet
Gelukkig dat je weer beter en "online" bent.
BeantwoordenVerwijderenSucces met het vervolg.
Hé, je bent er weer. Leuk dat je ons even bij gepraat hebt. Tis zeker wel wennen voor jou in deze winterse, barre omstandigheden. Het is ook wel van het ene uiterste in het andere. Succes met je blog verder.
BeantwoordenVerwijderen