Ik heb alles doorgelezen over het mobiele internet en de smartphones
en de filmpjes bekeken.
Ik ben zelf niet in het bezit van een smartphone dus kan ik ook geen apps
uitproberen. En in mijn naaste omgeving heb ik het niet gevraagd.
Eerst maar eens meer mijn gewone mobiel gebruiken.
Misschien dat ik in de toekomst een smartphone koop.
Het is natuurlijk wel makkelijk om (als je het nodig hebt) direct iets
te kunnen opzoeken op internet als je ergens bent en je moet iets weten
En voor de bibliotheek zou ik het zo niet weten.
Nu op naar ding 18!!
Ook ik ben niet zo'n voorloper op dit gebied.
BeantwoordenVerwijderenIk red me ook nog goed met m'n huidige mobieltje.
hoera Diny,
BeantwoordenVerwijderenJe bent weer in de lucht!
Ik heb je het hele nwe. jaar nog niet gezien.
Lekker bijna klaar met 23 dingen. Tot vrijdag
Margriet