woensdag 13 oktober 2010

Beagle


Eindelijk is het gelukt om een foto
van mijn hond te plaatsen!!

4 opmerkingen:

  1. hoi Diny,

    Zo zie je maar, je hebt wel talent op dit gebied.
    Volgens mij moet dit een lieve hond zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Dien,
    Lieve foto!!
    Tot morgen, gaan we weer eens samen werken.
    groetjes
    Margriet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. het is net alsof het hondje echt is! Goed gedaan!~

    BeantwoordenVerwijderen