hoi Diny,Zo zie je maar, je hebt wel talent op dit gebied.Volgens mij moet dit een lieve hond zijn!
Hi Dien,Lieve foto!!Tot morgen, gaan we weer eens samen werken.groetjesMargriet
Wat een leuke foto.Fijn weekend niesje
het is net alsof het hondje echt is! Goed gedaan!~
hoi Diny,
BeantwoordenVerwijderenZo zie je maar, je hebt wel talent op dit gebied.
Volgens mij moet dit een lieve hond zijn!
Hi Dien,
BeantwoordenVerwijderenLieve foto!!
Tot morgen, gaan we weer eens samen werken.
groetjes
Margriet
Wat een leuke foto.
BeantwoordenVerwijderenFijn weekend niesje
het is net alsof het hondje echt is! Goed gedaan!~
BeantwoordenVerwijderen