en heb me daarna aangemeld bij Flickr met het account van 23 dingen
en toen een foto vanuit Flickr naar mijn weblog geplaatst.
(zie foto hieronder)
Ook heb ik op de andere fotosites gekeken.
Zoom.nl
Mijn Album.nl
en uiteraard Picasa..
En toen Tips en Trucs doorgesnuffeld.
Ga morgen bezig met de slideshow.
Hier is een foto die ik vanuit Flickr op mijn weblog heb gezet.
http://www.flickr.com/photos/36984964@N00/3518891667/
Het begin van Ding 6 is er. Succes met het vervolg en het schrijven van dit blog
BeantwoordenVerwijderen