Ik denk dat jij je tijd niet goed hebt ingesteld. Ik kan me niet voorstellen dat Alie en Jans vannacht een reactie geplaatst hebben. En Karin om iets over half zeven, dat lijkt me ook wat vroeg. Ik denk dat je bij instellingen de tijd nog op "Amsterdam" moet zetten. Of ben je al in "Turkse sferen"?
de foto's zien er fantastisch uit,geniet lekker op je vakantieadres, het is in ieder geval verleidelijk, want als je die foto's ziet wil je er ook heen, ook al heb je niets met tennis. Ook de kleuren achtergrond van je blog vind ik erg mooi.
Je maakt me wel lekker maar ik gun het je van harte. Heb veel plezier niet te veel jezelf moe maken.Ik heb ook verder naar je blog gekeken en stak er veel van op hoe je bv met de plaatjes te werk ging duidelijke uitleg.Ik kwam na de lunch toevallig een goede bekende tegen en die was druk druk druk want ze ging zaterdag met vakantie. Ik zeg "toch niet naar Turkije met de tennisvrienden" en ja hoor ze was ook 1 van.
Het lijkt net echt. Kun je het graf van Lenin daar ook bezoeken? Goede thuiskomst met de beker die je natuurlijk gewonnen hebt tijdens de tenniscompetities.
Welkom thuis Diny! Hier is je blog weer, en al je collega's en alle Dingen (zucht voor het laatste ...) Heb je het goed gehad? Wow-momenten enzo? Ik hoop het voor je, en dat je er nu weer lekker tegenaan kan gaan!
Hoi beagle df Ik hooop dat je een hele fijne vakantie gehad hebt met z'n allen. Nog veel gezien van de omgeving?. Je kunt dus met frisse moed weer beginnen. Werk ze en leef je maar weer lekker uit met de 23 dingen. gr drienie
Dat ziet er geweldig uit! Een hele fijne vakantie toegewenst.
BeantwoordenVerwijderenMerhaba !
BeantwoordenVerwijderenGeniet ervan !
Ook ik wens je een heel fijne vakantie!
BeantwoordenVerwijderenZo dat ziet er goed uit. Veel plezier! Genietze.
BeantwoordenVerwijderenIk snap niet waarom er 12.14 bij plaatsing staat. Het is toch echt 20.16.
BeantwoordenVerwijderenIk denk dat jij je tijd niet goed hebt ingesteld. Ik kan me niet voorstellen dat Alie en Jans vannacht een reactie geplaatst hebben. En Karin om iets over half zeven, dat lijkt me ook wat vroeg.
BeantwoordenVerwijderenIk denk dat je bij instellingen de tijd nog op "Amsterdam" moet zetten. Of ben je al in "Turkse sferen"?
Hé Diny, voor het eerst op jouw weblog en ik kijk mijn ogen uit ....
BeantwoordenVerwijderenVeel plezier en geniet ze op je sprookjesvakantieadres. Nie slech~~
de foto's zien er fantastisch uit,geniet lekker op je vakantieadres, het is in ieder geval verleidelijk, want als je die foto's ziet wil je er ook heen, ook al heb je niets met tennis.
BeantwoordenVerwijderenOok de kleuren achtergrond van je blog vind ik erg mooi.
Dat ziet er zeker goed uit! Ons een beetje jaloers maken zeker! (op dit moment wind en regen). Geniet er lekker van!
BeantwoordenVerwijderenIk zie dat je al op je vakantieadres bent.Leuk blog mooie kleuren en leuk dat we via dit blog kunnen zien waar je logeert. Geniet er lekker van
BeantwoordenVerwijderenZo goed voor elkaar,maak ons straks allemaal jaloers met je verhaal. Het zij je gegund.
BeantwoordenVerwijderenJe maakt me wel lekker maar ik gun het je van harte. Heb veel plezier niet te veel jezelf moe maken.Ik heb ook verder naar je blog gekeken en stak er veel van op hoe je bv met de plaatjes te werk ging duidelijke uitleg.Ik kwam na de lunch toevallig een goede bekende tegen en die was druk druk druk want ze ging zaterdag met vakantie. Ik zeg "toch niet naar Turkije met de tennisvrienden" en ja hoor ze was ook 1 van.
BeantwoordenVerwijderengr Collegie
Ik sluit me aan bij al die "afgunstige" collega's:
BeantwoordenVerwijderenik hoop dat je een fijne week hebt.
Jij hebt 2 vliegen in 1 klap: Turkije en Rusland. Zo maar in de schoot geworpen! Zon-ze.
BeantwoordenVerwijderenHet lijkt net echt. Kun je het graf van Lenin daar ook bezoeken?
BeantwoordenVerwijderenGoede thuiskomst met de beker die je natuurlijk gewonnen hebt tijdens de tenniscompetities.
Welkom thuis Diny!
BeantwoordenVerwijderenHier is je blog weer, en al je collega's en alle Dingen (zucht voor het laatste ...)
Heb je het goed gehad? Wow-momenten enzo?
Ik hoop het voor je, en dat je er nu weer lekker tegenaan kan gaan!
Hoi beagle df
BeantwoordenVerwijderenIk hooop dat je een hele fijne vakantie gehad hebt met z'n allen. Nog veel gezien van de omgeving?. Je kunt dus met frisse moed weer beginnen. Werk ze en leef je maar weer lekker uit met de 23 dingen.
gr drienie
Welkom thuis. We zitten met smart op je verhalen te wachten. Zet het maar snel op het blog. Wat krijg je zo gezellig veel reacties.
BeantwoordenVerwijderenHi Dientje,
BeantwoordenVerwijderenEn.....??? Ik ben nieuwsgierig naar al je verhalen, okk wel weer fijn om thuis te zijn?
In ieder geval tot vrijdag
Margriet
Dit is reactie 20: jij hebt heel wat te lezen!
BeantwoordenVerwijderenNu ga ik er even tussenuit: met m'n dochter naar Spanje. Tot volgende week.