woensdag 3 november 2010

Hier verblijf ik aankomende week (hotel Kremlin Palace in Turkije)

  .                                                                                                         


Afbeelding van World Of Wonders Kremlin Palace, Antalya

 Afbeelding van World Of Wonders Kremlin Palace, Antalya

20 opmerkingen:

  1. Dat ziet er geweldig uit! Een hele fijne vakantie toegewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook ik wens je een heel fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo dat ziet er goed uit. Veel plezier! Genietze.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik snap niet waarom er 12.14 bij plaatsing staat. Het is toch echt 20.16.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik denk dat jij je tijd niet goed hebt ingesteld. Ik kan me niet voorstellen dat Alie en Jans vannacht een reactie geplaatst hebben. En Karin om iets over half zeven, dat lijkt me ook wat vroeg.
    Ik denk dat je bij instellingen de tijd nog op "Amsterdam" moet zetten. Of ben je al in "Turkse sferen"?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hé Diny, voor het eerst op jouw weblog en ik kijk mijn ogen uit ....
    Veel plezier en geniet ze op je sprookjesvakantieadres. Nie slech~~

    BeantwoordenVerwijderen
  7. de foto's zien er fantastisch uit,geniet lekker op je vakantieadres, het is in ieder geval verleidelijk, want als je die foto's ziet wil je er ook heen, ook al heb je niets met tennis.
    Ook de kleuren achtergrond van je blog vind ik erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat ziet er zeker goed uit! Ons een beetje jaloers maken zeker! (op dit moment wind en regen). Geniet er lekker van!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik zie dat je al op je vakantieadres bent.Leuk blog mooie kleuren en leuk dat we via dit blog kunnen zien waar je logeert. Geniet er lekker van

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo goed voor elkaar,maak ons straks allemaal jaloers met je verhaal. Het zij je gegund.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je maakt me wel lekker maar ik gun het je van harte. Heb veel plezier niet te veel jezelf moe maken.Ik heb ook verder naar je blog gekeken en stak er veel van op hoe je bv met de plaatjes te werk ging duidelijke uitleg.Ik kwam na de lunch toevallig een goede bekende tegen en die was druk druk druk want ze ging zaterdag met vakantie. Ik zeg "toch niet naar Turkije met de tennisvrienden" en ja hoor ze was ook 1 van.

    gr Collegie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik sluit me aan bij al die "afgunstige" collega's:
    ik hoop dat je een fijne week hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jij hebt 2 vliegen in 1 klap: Turkije en Rusland. Zo maar in de schoot geworpen! Zon-ze.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het lijkt net echt. Kun je het graf van Lenin daar ook bezoeken?
    Goede thuiskomst met de beker die je natuurlijk gewonnen hebt tijdens de tenniscompetities.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Welkom thuis Diny!
    Hier is je blog weer, en al je collega's en alle Dingen (zucht voor het laatste ...)
    Heb je het goed gehad? Wow-momenten enzo?
    Ik hoop het voor je, en dat je er nu weer lekker tegenaan kan gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi beagle df
    Ik hooop dat je een hele fijne vakantie gehad hebt met z'n allen. Nog veel gezien van de omgeving?. Je kunt dus met frisse moed weer beginnen. Werk ze en leef je maar weer lekker uit met de 23 dingen.
    gr drienie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Welkom thuis. We zitten met smart op je verhalen te wachten. Zet het maar snel op het blog. Wat krijg je zo gezellig veel reacties.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hi Dientje,
    En.....??? Ik ben nieuwsgierig naar al je verhalen, okk wel weer fijn om thuis te zijn?
    In ieder geval tot vrijdag
    Margriet

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dit is reactie 20: jij hebt heel wat te lezen!
    Nu ga ik er even tussenuit: met m'n dochter naar Spanje. Tot volgende week.

    BeantwoordenVerwijderen