Hoe en waar zou je een weblog kunnen inzetten? Intern en extern?
Ik denk dat het zowel intern als extern kan.
Intern te gebruiken als communicatie tussen medewerkers maar dan moet er wel constant naar gekeken worden en het moet ook goed bijgehouden worden.
En extern dat bezoekers / leners kunnen reageren en hun mening kunnen uiten.
Wat kun je met RSS doen om je dienstverlening te verbeteren?
Voor de bibliotheek lijkt het me wel functioneel.
Dat leners zich abonneren op onze website zodat ze constant de allernieuwste
berichten van ons kunnen zien en zo op de hoogte blijven.
Foto-editors gebruiken voor aankondigingen?
Dit zou je kunnen gebruiken voor de website om eventuele evenementen aan
te kondigen met een slideshow of foto's.
Samengevat voor mijzelf.
Ik heb veel geleerd deze afgelopen tijd, maar er gaat wel meer tijd in zitten
dan ik had gedacht.
Ik had nog nooit van RSS gehoord en heb me nu wel geabonneerd op enkele websites.
Een eigen weblog heb ik niet zo'n behoefte aan maar het is wel leuk om er kennis mee te maken.
En het bewerken van foto's daar ga ik in de toekomst vast wel meer mee doen.
Wat leuk is het dat je al na negen dingen zoveel nieuwe dingen bent tegengekomen, vind je ook niet?
BeantwoordenVerwijderenJe hebt goed over deze blog nagedacht, prima! Je geeft goed aan wat je tot nu toe al geleerd hebt.
BeantwoordenVerwijderenOp naar de volgende opdracht.