donderdag 7 oktober 2010

begin van de cursus

Hallo allemaal,

Het duurde wel even maar tot nu toe is dit gelukt.
Hoe het verder gaat zien we nog wel maar het is wel interessant.

5 opmerkingen:

  1. Ja ik weet wie jij bent! Diny ik wens je veel succes bij het volgen van deze cursus. Ik ben niet jouw coach, maar zal toch af en toe een blik werpen (gewoon uit belanstelling cq nieuwsgierigheid).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Diny,

    Ik zie dat het begin er is!
    Ik ga je volgen met je blogs en ik wens je veel succes met deze cursus!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Diny, had niet door dat jij het was. Heb mijn achtergrond weer veranderd. Tekst was slecht te lezen.

    Succes Niesje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het begin is er. Veel succes met jouw volgende ding.

    BeantwoordenVerwijderen