zondag 19 december 2010

# 12










Eerst alles weer doorgelezen en de filmpjes bekeken.
Ik weet wel wat van twitteren maar me er nooit verder in verdiept.
Nu weet ik wat meer.
Je kunt dus berichtjes met elkaar delen. Alledaagse dingen of wat
serieuzer zaken. En dat kun je met iedereen doen of mensen die
jezelf uitkiest. (followers) En je kunt zelf reageren op anderen.


Ik heb wel een account aangemaakt op de Twitter aanmeldpagina
met een naam maar heb nog niet ingevuld wie ik wil volgen. Dat komt
waarschijnlijk nog wel.                                                                      
Ook op de site van de bibliotheek van het vredespaleis gekeken.        
Wel leuk  Of het voor de bibliotheek belangrijk is weet ik eigenlijk niet.








1 opmerking: