woensdag 29 december 2010

Even wat foto's van Turkije er tussendoor!!!
Dit zagen wij s'avonds vanaf ons balkon.       

                                     En hier zie je het strand en het zwembad.

                                               En natuurlijk het tennissen !!! 

2 opmerkingen:

  1. Krijgen we toch ff een indruk hoe je vakantie is geweest. Leuk om te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb gehoord dat je ziek bent/was...
    Hoop dat je snel weer beter bent en de draad weer kunt oppakken en verder kunt met je 23 dingen.

    BeantwoordenVerwijderen