woensdag 29 december 2010

# 14



Instant Messaging

Instant Messaging (onmiddelijke berichtgeving), anders dan e-mail waarbij de
snelheid niet zo belangrijk is van het overbrengen van berichten.
Je kunt dus live met elkaar in contact zijn om berichten uit te wisselen. Soms
kun je praten (chatten) via tekst, voice of eventueel video.
Dit is dus MSN.
Dan heb je ook nog ICQ en SKYPE.

Ik heb pas een account gemaakt bij Windows LIve Messenger maar ik moet
nog contactpersonen invoeren en even nog uitzoeken hoe alles werkt.
Het lijkt mij wel leuk om met personen met dezelfde interesses contact te hebben.

Op naar het volgende ding!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten