dinsdag 1 februari 2011

# 19




Sociale netwerken.

Ik heb de achtergrondinformatie doorgelezen en het filmpje
bekeken.
Ik heb me wel aangemeld bij Facebook dat had ik een paar weken
geleden al gedaan maar ik heb er verder nog niets meegedaan.
Dat komt nog wel als ik wat meer tijd heb ,want als je eenmaal
op zo'n netwerk zit dan vliegt de tijd voorbij.
Ook Schoolbank is leuk als je evt. je vroegere klasgenoten
zoekt, darr wil ik mij ook nog aanmelden.
Het netwerk Bibliotheek 20 ning kan misschien een rol spelen
voor bibliotheken. Staat veel nieuws op van bibliotheken.
Op naar ding 20!!


1 opmerking:

  1. Ik ben benieuwd of je wat met Facebook gaat doen. Je moet volgens mij wel een doel hebben.

    BeantwoordenVerwijderen