EVALUATIE
De finish gehaald!!!
Ik moet eerlijk zeggen in het begin dacht ik van hoe kom ik hier
ooit doorheen. Maar hoe verder ik kwam, hoe leuker ik het begon te vinden.
Het ene ding boeide me meer dan het andere maar dat zal iedereen
wel hebben.
Ik ben dingen tegengekomen waar ik nog nooit van had gehoord.
Wat het leerprogramma met me gedaan heeft, ik ben veel
nieuwe dingen tegen gekomen en weer wat wijzer geworden.
Mijn favoriete dingen waren:
Flickr, You Tube, Google Maps e Library Thing.
Een eigen weblog maken vond ik ook erg leuk, had ik ook nog
nooit gedaan.
Voor de bibliotheek zie ik als mogelijkheden :
Google Docs, You Tube en Flickr.
23 DINGEN WAS VOOR MIJ EEN ZOEKTOCHT NAAR
ALLERLEI NIEUWE DINGEN MAAR EEN HEEL LEERZAAM
TRAJECT.
Ik zie dat je in het weekend hard gewerkt hebt, want je bent klaar. Gefeliciteerd hiermee!
BeantwoordenVerwijderenHet is goed om te lezen dat je het uiteindelijk een leerzaam proces hebt gevonden.
Al dit nieuwe zullen we in de toekomst vast vaak tegen gaan komen en dan is het mooi dat je er al iets vanaf weet.